Oferty pracy

Lekarz weterynarii - spec. drób

Firma -największy producent drobiu w Polsce.

Wymagania:

  • dyplom lekarza weterynarii
  • doświadczenie w sprawowaniu opieki nad fermami drobiu, stadami indyków
  • zaangażowanie w realizacje powierzonych zadań,
  • posiadanie zdolności organizacyjncyh
  • ukierunkowanie na rozwój, dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • intensywne szkolenia
  • udział w konferencjach krajowych i zagranicznych
  • możliwość szybkiego rozwoju w nowoczesnej firmie przy udziale specjalistów krajowych i zagranicznych

Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane kryteria prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: m.omielanczyk@agencywork.com.pl

 

Dyrektor Handlowy 

Firma zajmująca się produkcją Efektywnych  Mikroorganizmów.

Opis stanowiska:

  • organizacja  zarzadzanie działem handlowych i siecią dealerską
  • współtworzenie i realizowanie polityki sprzedażowej firmy
  • realizowanie planów wyznaczonych przez zarząd
  • analiza rynku
  • utrzymywanie relacji biznesowych w kluczowymi klientami firmy
  • reprezentowanie  firmy na targach branżowych
  • dyspozycyjność i zaangażowanie
  • gotowość do częstych podróży służbowych
  • prawo jazdy kat. B

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe 
  • wysoko rozwinięte zdolności interperonalne
  •  doświadczenie handlowe  w branży rolnej
  •  rzetelność,  samodzielność dobra organizacja pracy własnej
  •  znajomość języka angielskiego
  • znajomość środowiska MS Office

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt menadżerski 
  • możliwość pracy w międzynarodowym zespole specjalistów
  • narzędzia pracy: samochód segment premium, telefon, laptop
  • opieka  medyczna, karta multisport

Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane kryteria prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: a.omielanczyk@agencywork.com.pl

Dyrektor Sprzedaży ds. produktów dla drobiu

Firma paszowa, producent wysokiej klasy mieszanek paszowych i koncentratów dla zwierząt gospodarskich.

Opis stanowiska:

  • kierowanie i organizacja pracy w podporządkowanej komórce organizacyjnej
  • nadzór nad realizacją budżetu i planowanie kosztów w podległym zespole
  • wdrażanie nowych technik sprzedażowych 
  • nadzór i organizacja postępowania w zgłoszeniach reklamacyjncyh
  • współpraca z działem ttechnologii
  • wizytacje ferm

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne
  • znajomość rynku
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • prawo jazdy kat. B
  • dyspozycyjność

Oferujemy:

  • stałe wynagrodzenie oraz premię uznaniową
  • samodzielność w zakresie prowadzonych działńa
  • narzędzia pracy: samochód,  telefon, laptop
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • pakiet socjalny, opieka medyczna 

Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane kryteria prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja@agencywork.com.pl

Doradca Techniczno- Handlowy - woj. dolnośląskie

Firma z branży narzędzi skrawających o ugruntowanej pozycji.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe lub w trakcie (techniczne)
  • doświadczenie i wiedza z zakresu obróbki skrawaniem
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • gotowość do częstych wyjazdów służbowych - duża dyspozycyjność
  • umiejętność organizacji pracy
  • zaangażowanie w wykonywane działania
  • sumienność i pracowitość
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego (będzie dodatkowym atutem)

Oferujemy:

  • motywacyjny system wynagrodzeń
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju
  • narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
  • prywatną opiekę medyczną
  • przyjazną atmosferę i środowisko pracy

Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane kryteria prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja@agencywork.com.pl

 

Doradca Handlowy - Warszawa

Firma z branży narzędzi skrawających o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym.

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie techniczne,
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość obsługi komputera w tym pakietu Office,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • Chęć rozwoju i zdobywania nowych kompetencji,
  • Umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań klientów, dobór właściwych rozwiązań,
  • Samodzielność, systematyczność i bardzo dobra organizacja czasu pracy,

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna sprzedaż i udzielania informacji nt. wyselekcjonowanych do sprzedaży telefonicznej produktów firmy,
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • Budowanie długoterminowej relacji z klientami oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Przygotowywanie i wysyłanie ofert handlowych,
  • Realizacja założonego planu sprzedaży,

Oferujemy:

  • Umowa o pracę po okresie próbnym,
  • Wynagrodzenie podstawowe + motywacyjny system prowizyjny,
  • Ubezpieczenie medyczne na umowie o pracę,
  • Bony okolicznościowe,
  • Szkolenia wstępne z zakresu obsługi klienta oraz szkolenia produktowe,
  • Ciekawa praca w otwartym i wspierającym się zespole,
  • Niezbędne narzędzia do pracy: komputer , telefon.

Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane kryteria prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja@agencywork.com.pl

 

Specjalista ds. sprzedaży pasz dla drobiu, trzody chlewnej i bydła - teren całego kraju.

Naszym klientem jest - producent pasz dla drobiu, trzody chlewnej i bydła. W związku z ciągłym rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów żywienia zwierząt.

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • doradztwo żywieniowe w zakresie żywienia drobiu, trzody i bydła,
  • sprzedaży premiksów,
  • pozyskiwanie nowych i obsługa i istniejących klientów  na podległym terenie,
  • wykonywanie obowiązków zleconych przez przełożonych,

Wymagania od kandydatów:

  • wykształcenie wyższe - zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne,
  • znajomość podległego rynku,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dyspozycyjność,

Kandydatom spełniającym kryteria oferujemy:

  • stałe wynagrodzenie oraz prowizje uzależnioną od wyników sprzedaży ,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • samodzielność w zakresie prowadzonych działań,
  • narzędzia pracy : samochód , laptop, tel. komórkowy,
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje,
  • pakiet socjalny, opieka med.

CV prosimy kierować na adres m.omielanczyk@agencywork.com.pl

 

Magazynier - woj. łódzkie okolice Tomaszowa Maz.

Naszym klientem jest  - producent pasz dla drobiu, trzody chlewnej i bydła. Do nowo otwartej  wytwórni pasz zlokalizowanej w okolicach Tomaszowa Mazowieckiego poszukujemy magazynierów.

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • przyjmowanie towaru, odbiór jakościowy i ilościowy przyjmowanego towaru,
  • przechowywanie i składowanie towaru,
  • przepakowywanie i workowanie,
  • ewidencja ruchu i stanu zapasów,
  • kontrola zgodności rzeczywistego stanu zapasów ze stanem ewidencyjnym,
  • obsł. systemu informatycznego w zakresie modułu magazynowego,
  • współpraca z klientami i dostawcami,
  • konserwacja urządzeń i przyrządów magazynowych,
  • utrzymanie czystości na magazynie,

Wymagania podstawowe od kandydatów:

  • wykształcenie min. średnie,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych,
  • znajomość pakietu MS Office,

Kandydatom spełniającym kryteria oferujemy:

  • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji rynkowej,
  • stałe wynagrodzenie oraz premie uznaniową,
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje,
  • pakiet socjalny, opieka medyczna,

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres rekruatcja@agencywork.com.pl bądź kontakt telefoniczny.

 

Koordynator Projektów Infrastrukturalnych - rejon północ

Naszym klientem jest -  Lider produkcji prefabrykatów betonowych do budownictwa podziemnego. W programie produkcji Spółki znajdują się wszystkie elementy kompletnej kanalizacji systemowej wykonanej z betonu, polimerobetonu (PRC) i tworzyw sztucznych.  

Do kandydatów na stanowisku Koordynatora Projektów Infrastrukturalnych  należeć będzie:

  • Analiza rynku przetargów projektowych w tym również przetargów na roboty budowlane,
  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z inwestorami i projektantami,
  • Współtworzenie strategii projektowania oraz realizacji celów sprzedaży projektowej,
  • Współpraca z działem handlowym na etapie sprzedaży,
  • Opieka i nadzór nad tematami projektowymi.

Wymagania podstawowe od kandydatów:

  • wykształcenie wyższe inżynierskie na kierunku budownictwo lądowe lub inżynieria środowiska lub inżynieria wodna,
  • udokumentowane doświadczenie w projektowaniu lub/i wykonawstwie / nadzorze w branży infrastruktury podziemnej,
  • umiejętność budowania relacji z klientami,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • znajomość programu AutoCad 2D,
  • umiejętność czytania dokumentacji projektowej z branży kanalizacyjnej,
  • umiejętność obsługi komputera w tym: arkusza kalkulacyjnego, notatnika,
  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z konstrukcjami betonowymi,
  • podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • wysokie zdolności interpersonalne,
  • samodzielność działania i gotowość do pracy w terenie,
  • prawo jazdy kategorii B.

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość biur projektowych związanych z projektowaniem infrastruktury podziemnej,
  • doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku.

Kandydatom spełniającym wymagania oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w nowoczesnym i dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie
  • swobodę w działaniu i udział w ciekawych inwestycjach
  • opieka ze strony doświadczonej kadry menadżerskiej
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • swoboda w działaniu i jasne kryteria oceny wyników pracy

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres m.omielanczyk@agencywork.com.pl

Menedżer Produktów Specjalistycznych (dwa wakaty)- rejon północ/południe

Naszym klientem jest -  Lider produkcji prefabrykatów betonowych do budownictwa podziemnego. W programie produkcji Spółki znajdują się wszystkie elementy kompletnej kanalizacji systemowej wykonanej z betonu, polimerobetonu (PRC) i tworzyw sztucznych.  

Do kandydatów na stanowisku Menedżer produktów specjalistycznych  należeć będzie:

  • Współpraca w firmami wykonawczymi,
  • Współpraca z nadzorem  budowy z ramienia inwestora
  • Przygotowanie ofert i projektów wyrobów
  • Doradztwo techniczne
  • prowadzenie negocjacji handlowych,
  • aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientem – spotkania handlowe,
  • przygotowywanie ofert i kalkulacji zgodnie z obowiązującymi w spółce zasadami,
  • przygotowywanie danych niezbędnych do realizacji i zawarcia umowy,
  • terminowe przygotowanie potrzebnych zapotrzebowań dotyczących realizacji dostaw,
  • monitorowanie należności dla prowadzonych zleceń/kontraktów,
  • sporządzanie i terminowe przesyłanie raportów realizacji działań, realizacji sprzedaży oraz planów pracy zgodnie z obowiązującymi w spółce zasadami,
  • udział w komisjach reklamacyjnych,
  • wykonywanie innych obowiązków zleconych przez przełożonych.

Oczekiwania od kandydatów:

  • 2 lata pracy w branży budowlanej w dziale sprzedaży i/lub dziale projektowym i/lub w firmie wykonawczej  np. w nadzorze budowy,
  • wykształcenie wyższe techniczne - budownictwo, ochrona środowiska,
  • Wiedza z zakresu systemów kanalizacyjnych, wyrobów betonowych,
  • Obsługa systemu Windows, pakiet Office, AUTOCAD,

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres m.omielanczyk@agencywork.com.pl

Mistrz produkcji - Włocławek

Naszym klientem - producent posiadający trzy zakłady w Polsce wyrobów betonowych i żelbetowych do kanalizacji, głównie: rury, studnie, elementy wielkogabarytowe.

Do głównych zadań będzie należało:

  • Nadzór nad funkcjonującymi maszynami i urządzeniami w zakładzie we Włocławku,
  • realizacja zleceń produkcyjnych (produkcja prefabrykatów),
  • nadzór nad pracownikami
  • współpraca z działem sprzedaży 
  • składanie zapotrzebowania na surowce do działu zakupu 
  • analiza zgłoszonych reklamacji 
  • optymalizacja produkcji 

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia min. średnie,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • umiejętności zarządzania pracownikami,
  • umiejętności organizacji pracy,
  • usprawniania procesów technologicznych,
  • dbałości o jakość pracy,

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres hr@agencywork.com.pl 

 

Inżynier Procesu Wdrożenia - miejsce pracy Polska

Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży narzędzi skrawających o ugruntowanej pozycji na rynku.

Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Wsparcie techniczne zespołu sprzedażowego,
  • Optymalizacja procesów produkcyjnych u Klienta,
  • Prowadzenie szkoleń technicznych,
  • Projektowanie procesów obróbczych,

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Bardzo dobra znajomość CAD/CAM,
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów optymalizacji/redukcji kosztów procesów produkcji,
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi skrawających,
  • Znajomość jez. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Gotowość do częstych podróży służbowych,
  • Uczciwość terminowość,

Aplikacje CV prosimy kierować na adres rekrutacja@agencywork.com.pl podając w temacie maila nazwę stanowiska.

 

Doradca Techniczno-Handlowy miejsce pracy - woj. dolnośląskie.

Naszym Klientem jest jeden z największych dystrybutorów narzędzi do obróbki skrawaniem metali.

Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Doradztwo techniczne w zakresie doboru narzędzi oraz optymalizacji kosztów procesów technologicznych,
  • Realizowanie celów związanych ze sprzedażą narzędzi do  obróbki skrawaniem metali,
  • Umiejętności analizy rynku oraz budowania długofalowych relacji  z Klientami z powierzonego regionu,

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Doświadczenia w sprzedaży narędzi do obróbki skrawaniem metali,
  • Wykształcenia technicznego,
  • Znajomość rynku narzędzi skrawających,

 

Inżynier Serwisu maszyn CNC - miejsce pracy woj. śląskie

Naszym Klientem jest firma z długoletnim doświadczeniem w branży maszyn CNC

Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • instalacje i uruchomienia maszyn CNC u klientów,
  • kalibracja i testowanie urządzeń,
  • prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi i konserwacji maszyn CNC,
  • prowadzenie okresowych przeglądów oraz napraw serwisowych maszyn CNC.

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • doświadczenie w pracy z obrabiarkami CNC,
  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z maszynami CNC,
  • znajomość sterowanie FANUC, SIMENS, HEIDENHAIN,
  • znajomość jęz. ang. na poziomie komunikatywnym,
  • posiadane prawo jazdy kat. B,
  • gotowość do częstych wyjazdów służbowych,

 

Przedstawiciel Handlowy - miejsce pracy Katowice/Wrocław/Toruń

Naszym Klientem jest producent, importer i dystrybutor art. BHP, lider rynku

Oczekiwania wobec Kandydatów,

  • wykształcenia min. średniego, preferowane wyższe,
  • doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej produktów lub usług (B2B),  mile widziana znajomość branży BHP lub rynku końcowych odbiorców  produktów technicznych,
  • umiejętności samodzielnej pracy, sporządzania profesjonalnych ofert,  przeprowadzania prezentacji
  • prawa jazdy kat B,
  • gotowości do wytężonej pracy i zaangażowania,
  • uczciwości i rzetelności w wypełnianiu powierzonych obowiązków:
     

Nasz Klient oferuje:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie stałe + prowizja,
  • samochód służbowy + telefon + komputer,
  • samodzielną, ciekawą pracę,
  • możliwość rozwoju, szkolenia, benefity. 

Serwisant elektronarzędzi - miejsce pracy Warszawa,

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy w serwisie elektronarzędzi,
  • Uprawnienia SEP do 1kV,
  • Wykształcenie techniczne,
  • Praktyczna wiedza z zakresu elektroniki, elektrotechniki i mechaniki,
  • Umiejętność pomiarów na miernikach i czytanie schematów,
  • Zdolności manualne,
  • Skrupulatność , dokładność sumienność

 

oferty_Pracy